Blijf op de hoogte

Wij zien en horen elke dag ontwikkelingen op ons vakgebied. Of we hebben iets dat we zelf willen melden.
Deze nieuwtjes willen we graag met jou delen.

april 2019

Komt vernieuwing binnen parkeren van buitenaf?

Hoelang duurt het voordat Google hier met een stand staat?

Bekijk bericht

april 2019

Prijsextensies bulk uploaden en bijhouden: tegen (w)elke prijs?

Google Ads prijsextensies bulk uploaden en bijhouden? Lees hier hoe!

Bekijk bericht

april 2019

Google Ads API: weten of vergeten?

Met een Application Programming Interface voor Google Ads kun je effectiever jouw accounts en campagnes beheren. Dit zijn de updates.

Bekijk bericht

maart 2019

Kost wat kost weten wat het kost. Google Ads Budgetplanner

Met Googles nieuwste tool plan je snel en eenvoudig effectieve budget-scenario's voor bestaande campagnes.

Bekijk bericht

maart 2019

Telt je tabel? Alles over de handige kolomindeling in Google Ads

Google Ads geeft nu aanbevelingen voor handige kolommen

Bekijk bericht

maart 2019

To Don’t List voor ondernemers

Vind je het lastig om 'bij te blijven' op gebied van online marketing? Bekijk deze 'to don't list' voor ondernemers.

Bekijk bericht

maart 2019

Zoekwoorden onderzoek: weten om te meten

Wat is nu dé manier om een zoekwoorden onderzoek uit te voeren? Lees de blog van Dion!

Bekijk bericht

maart 2019

Ideale Google Ads accountstructuur: zicht over het inzicht

De ideale Google Ads structuur? Wij helpen je om het te vinden.

Bekijk bericht

maart 2019

Kennismaken met.. Arjan Vieberink

Arjan Vieberink is ons team komen versterken als Data Analist. Lees meer over Arjan in zijn blog.

Bekijk bericht

maart 2019

Kennismaken met.. Pim Broens

Deze maand is Pim Broens bij ons begonnen als Lead Developer. Maak kennis met Pim!

Bekijk bericht

maart 2019

De winnaar van de 100 dagen Challenges

De winnaar van de 100 dagen Challenge is bekend. Bekijk de blog!

Bekijk bericht

maart 2019

Advertentiepositie verdwijnt: Gemiddeld is minder gewichtig

Recent heeft Google besloten om aan het einde van dit jaar de gemiddelde advertentiepositie te verwijderen. Lees hier waarom dit niet erg is:

Bekijk bericht

maart 2019

Call-only ads: Sneller van Bezoeker tot Beller

Google heeft de ruimte van call-only advertenties uitgebreid. Dit geeft veel extra mogelijkheden:

Bekijk bericht

maart 2019

Mobile sitespeed in Google Ads: wees snel voordat het te laat is

Google Ads gebruikt Mobile Sitespeed als rankingsfactor. Ben jij snel genoeg?

Bekijk bericht

maart 2019

Klaar voor de klik? Ontdek het nieuwe klikaandeel in Google Ads

Nieuw in Google Ads: het klikaandeel in Google Search Ads. Lees er hier meer over.

Bekijk bericht

maart 2019

MAAS-pilots: kansrijke routes?

Op 26 juni 2018 meldde het ministerie van Infrastructuur & Waterstaat (I&W) 20 miljoen euro beschikbaar te stellen voor de uitvoering van 7 regionale MAAS-pilots.

Bekijk bericht

Wij werken iedere dag samen met onze klanten aan het behalen van online doelstellingen.

Kennismaken?