Het model van de klantreis

Als je weet in welke fase jouw klant zich bevindt, weet je ook welke boodschap je moet geven. See, Think, Do, Care maakt dit direct inzichtelijk en helpt ons om samen met jullie de juiste inrichting te kiezen voor middelen en campagnes. De vier fasen worden als volgt uitgelegd:

See – De klant bekend maken met je organisatie

Think – De klant informatie geven over je product of dienst

Do – De klant overtuigen om voor jou te kiezen

Care – De klant aan je blijven binden en zorgen dat zij ambassadeur wordt

Een rijtje dat ons samen helpt bij het inrichten van iedere stap in de uitvoering van de online strategie. Welke kanalen? Welke boodschap? Welke middelen? Welke conversie? Vragen waar we antwoord op kunnen geven omdat relevantie en doel dan direct samenkomen. Wij helpen je om met de antwoorden op deze vragen vervolgens tot concrete acties te komen in de ontwikkeling van je site, online marketing campagnes etc.

Hebben we je interesse?

Waarmee kan ik jou helpen? Ik ga graag met je in gesprek om te komen tot online resultaat.

 

Plan een afspraak Bel: 06-41808234
Hebben we je interesse?

Zoeken