Conversie optimalisatie (CRO)

Om bezoekers die op je site komen te verleiden tot een actie, is het noodzakelijk om na te denken over de klantreis die zij doormaken. Deze klantreis bestaat uit verschillende stappen: van het landen op je site tot het bekijken van verschillende pagina’s en het invullen van een formulier. Bij de realisatie van de site denken wij hier samen met jou goed over na, maar zodra de site live staat begint het eigenlijke werk: optimaliseren op basis van daadwerkelijk gedrag.

Dankzij verschillende tools die meten hoe bezoekers zich gedragen op jouw site, kunnen optimalisaties worden doorgevoerd. Dit doen wij bijvoorbeeld in de vorm van kleine A/B tests, waarbij we twee verschillende opties naast elkaar uittesten. Via statistieken en analyse bepalen we na verloop van tijd de best presterende optie en die implementeren wij vervolgens in de site. Hierna gaan we aan de slag met de volgende optimalisatie. 

Optimaliseren is een continu proces, waarbij alle expertises in ons team worden ingezet: UX design, development, online marketing en content creatie. Zien wij mogelijkheden om te verbeteren, dan melden wij dat pro-actief. Stapsgewijs blijven wij hierdoor samen met jou aan het werk met de site om ervoor te zorgen dat de resultaten continu blijven groeien. Dat noemen wij partnership!

Hebben we je interesse?

Waarmee kan ik jou helpen? Ik denk graag met je mee om samen online resultaat te behalen.

 

Plan een afspraak
Hebben we je interesse?

Zoeken