Actief inzetten LinkedIn

Naast het opzetten van een professionele Linkedin bedrijfspagina, is het ook belangrijk dat jijzelf en jouw collega’s goede profielpagina’s hebben. Denk bijvoorbeeld aan een goede introtekst en een helder overzicht van wat je doet. Vraag jezelf af of Engelstalige teksten nodig zijn (als je internationaal zaken doet bijvoorbeeld). Zorg daarnaast ook voor een goede profielfoto en laat je contactgegevens duidelijk zien. Ook werkt het goed als je reageert op bijdragen van anderen en zelf met regelmaat een update of artikel plaatst op Linkedin. Wij helpen je graag met de invulling van planning tot content creatie.

Het is ook mogelijk om te adverteren via LinkedIn. Hierdoor kun je jouw boodschap onder de aandacht brengen van een specifieke doelgroep. LinkedIn heeft veel data van haar gebruikers, zoals branche, functie en aantal jaren werkervaring. Dat maakt dat wij hier ook op kunnen targetten. Tevens is het mogelijk mensen te targetten die bij een bepaalde werkgever werken, connectie hebben bij een bedrijf of die lid zijn van een bepaalde groep op LinkedIn. 

Bij jouw doelgroep kun je via LinkedIn onder de aandacht komen door een bericht in hun feed te plaatsen of door een bericht direct naar hun inbox te sturen. Denk bijvoorbeeld aan een bericht dat we hierdoor bij de juiste inkopers kunnen plaatsen of bij potentiële kandidaten voor een openstaande vacature. Wij helpen je om dit goed in te richten en de content te realiseren, zoals teksten en afbeeldingen. Linkedin biedt daarbij rapportages om ook de resultaten goed in de gaten te houden.

Hebben we je interesse?

Waarmee kan ik jou helpen? Ik denk graag met je mee om samen online resultaat te behalen.

 

Plan een afspraak
Hebben we je interesse?

Zoeken