Online strategie

Geen succes zonder strategie, dat geldt zeker ook voor digitalisering en online marketing. Op basis van een analyse van jullie doelgroepen, organisatie,  producten, diensten en jullie concurrentie, creëren wij samen een online strategie. Hierin beantwoorden we allerlei vragen met elkaar: Wat wil jij bereiken? Welk onderscheidend vermogen heb jij in relatie tot de concurrentie? Waar bevindt de doelgroep zich? Welke boodschap gaan we brengen? Hierbij gebruiken we ook de input uit de Doelgroepen workshop.

De strategie is de basis voor de inzet van middelen en campagnes. Hoe komt de site eruit te zien? Welk resultaat moet de site behalen? Welke platformen zetten we in om jouw doelgroep te bereiken? 

Strategie blijft wat ons betreft niet bij een geschreven plan die vervolgens ergens in de kast verdwijnt. Het is een startpunt van waaruit vervolgens acties volgen. Bewust geen planning voor jaren, maar een richting waar wij samen met jullie aan werken. En ondertussen verzamelen we in de uitvoering allerlei data. Door continue te analyseren  kunnen we op basis daarvan onze aanpak continue bijsturen. Zo blijven wij samen toewerken naar meer resultaat.

Hebben we je interesse?

Waarmee kan ik jou helpen? Ik ga graag met je in gesprek om te komen tot online resultaat.

 

Hebben we je interesse?

Zoeken