Adverteren Google Display

Veel websites waar advertenties worden getoond, werken samen met het Google Display Netwerk. Dat betekent dat zij betaald krijgen van Google om advertenties van anderen te tonen. Voor jou betekent het dat je op laagdrempelige wijze toegang krijgt tot een breed portfolio van websites van over de hele wereld. Jouw advertenties worden hierbij alleen getoond bij het publiek dat wij samen met jou hebben afgekaderd. Bijvoorbeeld op basis van interesses, woon- of werkgebieden of levensgebeurtenissen. Dit voorkomt dat je schiet met een schot hagel en zorgt voor een optimaal resultaat. Dit noemen we targetten van je doelgroep.

Adverteren met Google Display werkt heel goed in de See fase van jouw doelgroep. Zij zijn misschien niet direct op zoek via Google, maar krijgen wel jouw advertenties te zien en raken daardoor bekend met jouw merk. Dit gebeurt niet alleen op basis van targetting van de doelgroep, maar ook door inzet van remarketing. Een bezoeker is op jouw site geweest en wij zorgen ervoor dat zij daarna jouw boodschap te zien krijgen op andere sites. Hierdoor creëer je terugkerende bezoekers die leiden tot conversies. Een bezoeker die jouw site heeft bezocht, krijgt daarna jouw advertenties op andere sites te zien. Hierdoor creëer je terugkerende bezoekers, die weer leiden tot conversie.

Wij geven je advies over de biedstrategie voor deze advertenties. Zo kunnen wij kiezen voor maximale zichtbaarheid, waarbij je kosten per 1.000 views instelt. Of we kiezen bijvoorbeeld voor kosten per klik, waardoor de teller pas begint te lopen als de gebruiker klikt op jouw advertentie en daarmee naar jouw site gaat. Statistieken over de resultaten van deze campagnes geven snel inzicht in zaken die aandacht en bijsturing nodig hebben. Wij werken de campagnes uit en zorgen voor monitoring.

Hebben we je interesse?

Waarmee kan ik jou helpen? Ik denk graag met je mee om samen online resultaat te behalen.

 

Plan een afspraak
Hebben we je interesse?

Zoeken