Investeer jij ook te veel kostbare tijd in email marketing campagnes die te weinig resultaat opleveren?
Dan is dit het moment om daar verandering in te brengen!
Email marketing is een kanaal dat inmiddels al een aantal jaar meedraait in de (online) marketingmix van veel bedrijven. Veel bedrijven hebben een behoorlijk adressenbestand opgebouwd en sturen af en toe een nieuwsbrief, maar het gewenste effect van de campagne blijft uit. Dit is een signaal dat wij van veel ondernemers ontvangen en in de praktijk regelmatig tegenkomen.
In deze serie van vier blogs ga ik je helpen om jouw investeringen in email marketing een stuk efficiënter te maken. Hiermee kun je het rendement op jouw investering in email marketing vergroten en uiteindelijk tot een winstgevend kanaal laten uitgroeien. We doorlopen daarbij de volgende vier fasen:
Zoals je ziet is de eerste blog inmiddels beschikbaar. De overige drie blogs verspreiden we over de komende 2 weken. Binnen slechts 2 weken maak jij dus een vliegende start met het optimaliseren van je email marketing campagnes.
Wil jij periodiek op de hoogte worden gehouden van deze blogs en andere relevante ontwikkelingen op gebied van online marketing? Meld je dan aan voor onze nieuwsupdate. We sturen je periodiek gratis en vrijblijvend onze meest recente updates toe.
AanmeldenZo blijf jij eenvoudig op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen, kun je onze blogs lezen op een moment waarop het jouw uitkomt en direct aan de slag met concrete tips!
Waarmee kan ik jou helpen? Ik ga graag met je in gesprek om te komen tot online resultaat.