To Don’t List voor ondernemers

Raak je wel eens over de toeren van de online wereld? Ontwikkelingen die maar door razen, waarbij jij je de vraagt stelt nog wel goed bezig te zijn? No worries. Je doet vast meer goed dan fout. Zolang je deze drie to don’ts maar in acht neemt.
Teveel met jezelf bezig zijn
Klinkt simpel. Is het niet. In tijden waarin we ons meer dan ooit onderscheiden, een simpele bedrijfsomschrijving op een website niet meer voldoet; maar een storytelling, houtsnijdende visie moet zijn, zouden we bijna vergeten voor wie we het doen. Wie is je klant en wat wil die van je?
Alles in eigen beheer
Doe niet alles er zomaar even bij. Focus op waar jouw kracht ligt en blijft. Durf uit handen te geven aan externe partijen. Selecteer voor elke klus een matchende partij. Houd bij dat zoeken naar extra gespecialiseerde handen ook rekening met jou als persoon: bij welke personen en partijen voel jij je prettig?
Zomaar aan de slag
In de meetbare online wereld richten we ons op analyses en rapportages. Cijfers, tabellen en grafieken die laten zien hoe onze campagnes draaien. Alles is te meten, maar meten we dat wat we willen weten? Zo makkelijk is dat namelijk niet om dat te weten. Je aanpak vraagt meer dan ooit te voren om een strategie.
Maak je niet te druk om het bijhouden van de digitale wereld. Die monitoren wij voor je, zodat jij dat niet hoeft te doen. Met onze maandelijkse nieuwsbrief zie je in een overzicht wat er speelt en bepaal je zelf of er naast deze to don’ts een to do op je takenlijst komt. Ook dan zijn wij er om je te helpen.
 

Hebben we je interesse?

Waarmee kan ik jou helpen? Ik ga graag met je in gesprek om te komen tot online resultaat.

 

Hebben we je interesse?

Zoeken