Een toekomstbestendige website afgestemd op de wensen en behoeften van de belangrijkste doelgroepen

Een toekomstbestendige website voor Nijhuis Group

Nijhuis Group creëert innovatieve en productieve oplossingen voor maakbedrijven. Wij hebben geholpen om alle relevante informatie over deze oplossingen op de beste manier te presenteren, waardoor klanten snel de informatie kunnen vinden die zij zoeken. 

Doelgroepprofielen

Het is erg belangrijk om scherp te hebben voor welke doelgroep de website wordt ontwikkeld, om dit duidelijk in kaart te brengen zijn we gestart met een persona workshop. Tijdens de workshop hebben we kritische vragen gesteld en aan de hand hiervan persona’s (doelgroepprofielen) opgesteld. Dit was het vertrekpunt voor onze UX designer. Hij heeft de doelstellingen en de benodigdheden van de belangrijkste doelgroepen vertaald naar een uniek en passend ontwerp.

Persoonlijk contact

Vanuit de persona workshop bleek dat klanten en prospects op zoek zijn naar een passend advies voor hun ‘probleem’. Ze willen best practices zien, maar bovenal laagdrempelig in contact kunnen treden met een expert. We hebben de specialisten dan ook met een foto, telefoonnummer en mailadres op de website getoond. Daarnaast kunnen bezoekers laagdrempelig een vrijblijvend adviesgesprek aanvragen. 

Toekomstbestendig

De website is toekomstbestendig. Gedurende het ontwerp en tijdens de ontwikkeling hebben we al rekening gehouden met het feit dat producten in de toekomst via de webshop verkocht moeten kunnen worden. Door deze toevoeging achter de schermen, is de website toekomstbestendig.

Ik vind de samenwerking met BeSite erg prettig. Ze begeleiden het traject van A tot Z en de lijntjes zijn kort. Door bewust stil te staan bij onze belangrijkste doelgroepen hebben we een prachtige website staan, afgestemd op de wensen en behoeften van onze doelgroepen. Het is fijn om te merken dat je na oplevering niet los wordt gelaten. Wij hebben echt het gevoel dat we samen aan het bouwen zijn aan het verdere (online) succes van Nijhuis Group.

Carolien Nijhuis | Nijhuis Group

Ik heb Carolien en Dogal leren kennen als twee hele bevlogen en inspirerende mensen. Hun aanpak door de persoonlijke aandacht die ze hebben voor klanten werkt aanstekelijk. Ze zijn erg gedreven en dat bleek ook tijdens het traject, ze hadden de teksten voor de nieuwe website al snel compleet, gingen aan de slag met het ontwikkelen van beeldmateriaal dus wij konden heel prettig met ze schakelen en het project op tijd opleveren. Komende periode gaan we de online strategie verder uitrollen. Ik kijk ernaar uit!

Peter Smit | BeSite

Wil jij weten wat Wordpress voor jou kan betekenen?

Ik denk graag met je mee, neem contact op dan plannen we een vrijblijvende afspraak.

Neem contact op

Een site of shop bouwen we altijd in een team met meerdere specialismen bij elkaar.

Weten wie er aan werken?