Doelgroepen workshop

Een strategie gaat uit van een visie, een missie en doelstellingen. Deze drie onderdelen vormen de basis voor jouw bedrijf. Om doelstellingen te kunnen bepalen moet je weten voor wie je werkt: jouw doelgroepen. In een interactieve workshop van een dagdeel, bepalen wij samen welke doelgroepen voor jou relevant zijn. Hoe zien deze doelgroepen eruit? Uit welke Persona’s (type mens) bestaan zij? Wat doen deze Persona’s en hoe komen zij aan hun informatie? Welke doelstellingen hebben zij? Wat is voor hen belangrijk? Waar kunnen wij ze online vinden en met welke boodschap? 

Een persona maakt dus een abstracte beschrijving opeens persoonlijk en tastbaar. Deze persona’s vormen ons uitgangspunt in alles wat we samen oppakken. In het bepalen van design, content en campagnes gebruiken wij deze persona’s om samen met jullie te toetsen of we het juiste doen. Dit is een goede basis om in de strategie en aanpak te gebruiken. Na deze sessie weten we dus exact hoe we deze doelgroepen kunnen benaderen.

Hebben we je interesse?

Waarmee kan ik jou helpen? Ik ga graag met je in gesprek om te komen tot online resultaat.

 

Hebben we je interesse?

Zoeken