We zijn vorig jaar met Gerrit, Tom en Robert in gesprek geraakt over de wensen en mogelijkheden van een B2B portal. Hesselink Koffie maakte destijds gebruik van een vrij generiek extern platform waar B2B klanten de producten van Hesselink Koffie konden bestellen. Aanpassingen of nieuwe functionaliteiten waren niet tot nauwelijks mogelijk; tijd om uit te kijken naar een partner die een maatwerk portal kan ontwikkelen!
Tijdens de eerste gesprekken hebben we samen nagedacht over de techniek; hoe richten we de koppelingen in met Exact Globe? Hoe zorgen we ervoor dat Hesselink medewerkers ook telefonische bestellingen direct in de portal kunnen verwerken en hoe richten we het gebruikersbeheer bij de klant zelf in? Zomaar een greep uit de vragen waar we samen uitvoerig over hebben gesproken.
Het afgelopen half jaar hebben we hard gewerkt aan een nieuwe bestelportal voor onze klanten om deze nog beter van dienst te kunnen zijn! Aan BeSite de gunning om dit te bouwen en daar hebben we zeker geen spijt van gehad. Een professionele werkwijze en een strakke planning heeft ervoor gezorgd dat we binnen de afgesproken tijd live konden!
Ik kijk met heel veel plezier terug op dit project. Mooi om te zien hoe intensief we met elkaar zijn opgetrokken en tot welk resultaat dit heeft geleid. Ik ben dan ook trots op ons partnership en bedank Gerrit, Tom en Robert voor hun gastvrijheid, de lekkere bakjes koffie en het vertrouwen!