Werk
Opdracht
ABB had een quiz bedacht om de doelgroep actief te toetsen op hun kennis over de Hafonorm Configurator, waarbij ook een win-actie was opgezet. Het aantal aanmeldingen voor deze quiz bleef echter achter en dus werd ons gevraagd om mee te helpen in een tijdelijke campagne, met de looptijd van één maand. Ook hier denken wij graag in mee en in dit geval hebben we voor ABB in hele korte tijd een campagne opgezet, samen met hun marketingpartner ECHT.
Uitkomst
Wij verzorgden de targeting, de specificaties van de advertenties, hebben de campagnes ingericht en ook leverden wij de gegevens achteraf voor de analyse en evaluatie. Een succesvolle campagne op de kanalen van Meta was het gevolg en het resultaat was een groot aantal extra aanmeldingen voor de quiz. Zelfs meer dan verwacht! Opvallend bleek hier dat we de zakelijke doelgroep via Meta goed konden bereiken, waardoor de investering per aanmelding lager uitkwam dan via bijvoorbeeld LinkedIn of Google.
Is Google, LinkedIn, Instagram of Facebook het juiste kanaal? Waar moet jij zijn om jouw boodschap te verkondigen? Waar haal jij het maximale resultaat? Wij denken graag met je mee.
Online Strateeg
Wil je aan de slag met online marketing of de realisatie van een nieuwe website? Dan kom ik graag bij je op de koffie. Met mijn jarenlange ervaring in online marketing kan ik je direct op weghelpen en zorg ik voor een goed begin van onze samenwerking.
Contact opslaanOnline Strateeg
Wil je aan de slag met online marketing of de realisatie van een nieuwe website? Dan kom ik graag bij je op de koffie. Met mijn jarenlange ervaring in online marketing kan ik je direct op weghelpen en zorg ik voor een goed begin van onze samenwerking.
Contact opslaan