Sturen in gedrag van reizigers
Als ziekenhuis, gemeentehuis, evenementen locatie of beursgebouw wil jij je bezoekers gastvrij ontvangen. Dit begint niet bij de deur, maar al bij het vertrek vanaf huis. Bereikbaarheid is een uitdaging, want hoe zorg je ervoor dat je bezoekers de reis naar jouw locatie als prettig ervaren? En hoe kun je sturen in het reisgedrag, zodat je weinig overlast veroorzaakt in je omgeving?
Wij helpen je daarbij met jarenlange ervaring.
-
Informeren
Zorg dat relevante informatie beschikbaar komt.
-
Boeken en betalen
Direct kunnen regelen van de gemaakte keuze.
-
Onderweg informeren
Blijf je doelgroep ondersteunen in hun reis.
-
Data verzamelen
Informatie over vervoersstromen in een gebied.
Reizigers informeren
De bezoeker van jouw locatie wil weten hoe hij kan reizen. Zorg dat je alle relevante informatie over de reis beschikbaar maakt, zodat de reiziger goed geïnformeerd kan worden. Dit gaat verder dan een lijstje maken met links naar externe websites; het betekent een persoonlijk reisadvies geven.
Ontdek onze tools
Waar zoekt de reiziger naar zijn informatie? Op jouw eigen site, misschien op jouw app… en dan? Heb je te maken met andere partijen die hun diensten ook aanbieden op jouw locatie? Zorg dat op alle online kanalen dezelfde informatie beschikbaar is. Wij hebben de expertise en tools voor jou klaarstaan.
Eenvoudig boeken en betalen
De reiziger heeft een keuze gemaakt en wil deze direct kunnen regelen. Dan is het immers geregeld en geeft het ook de zekerheid van geen gedoe. Boeken en betalen van reisopties, zoals het reserveren van een parkeerplek of boeken van een taxi, moeten eenvoudig zijn. Als locatie geeft het een extra voordeel, dat je weet hoe bezoekers komen en je hen ook (onderweg) kunt bereiken.
Jarenlange ervaring
Een boeking moet daarna ook goed verwerkt worden, zodat je ook daadwerkelijk kunt parkeren of dat de taxi voor komt rijden. Wij hebben jarenlange ervaring in het bouwen en onderhouden van dit soort online systemen.
Actuele reisinformatie
Je wilt de reiziger ook onderweg kunnen informeren. Over verstoringen, bijzonderheden of gewoon omdat je in contact wilt blijven met je doelgroep. Hiervoor moet je je doelgroep kennen, weten waar hun behoefte zit. Door slim om te gaan met de data die je verzamelt in de fasen van Informeren en Boeken, kun je een reiziger ook onderweg optimaal ondersteunen.
Google Maps Partner
Wij werken veel met Google Maps en kunnen daardoor helpen in het aanbieden van locatie-gebaseerde oplossingen aan reizigers.
Slim gebruikmaken van data
De reiziger zoekt, laat zich informeren, doet een boeking en wordt onderweg voorzien van relevante informatie. Al deze stappen leveren data op. Data die je inzicht geeft in vervoersstromen, bewegingen van mensen tussen locaties. Hoe komen reizigers naar jouw locatie? Waar komen reizigers vandaan? Hiermee kun je de bereikbaarheid van je locatie optimaliseren.
Interessant voor overheden
Maar ook voor andere partijen kan deze data relevant zijn. Wij merken een toenemende interesse vanuit overheden over vervoersdata en daarin kunnen onze oplossingen een bijdrage leveren.
Wat houdt jou bezig?
Geef aan waar je met ons over wilt praten en wij komen graag met jou in gesprek. Bij ons in Aalten, bij jou of telefonisch.
Ja, ik wil graag een gesprek