Wij zien SEA als een waar ambacht en kennen de fijne kneepjes om van iedere SEA campagne een succes te maken.

SEA (Zoekmachine adverteren)

SEA (Search Engine Advertising ofwel zoekmachine adverteren) is het inkopen van advertentieruimte om je website of webshop te promoten. Voor veel bedrijven zijn deze advertenties een belangrijke bron van verkeer naar de website of webshop. De laatste jaren zijn zowel de concurrentie als de verschillende advertentiemogelijkheden op gebied van SEA sterk toegenomen. Het behalen van optimaal rendement op je investering in SEA wordt dan ook een steeds grotere uitdaging. Wij zien SEA als een waar ambacht en kennen de fijne kneepjes om van iedere SEA campagne een succes te maken.

Adverteren op Google

In Nederland adverteren veel bedrijven via zoekwoorden in Google. Door het toevoegen van zoekwoorden die jouw diensten of producten beschrijven weet Google aan wie jouw advertenties in het zoekresultaten-overzicht getoond moeten worden.

Winnen van je concurrenten

De uitdaging zit ‘m in het vinden van de meest relevante bezoekers op basis van ingestelde zoekwoorden. Wij gebruiken daarbij verschillende tools en systemen om jouw resultaat uit deze zoekwoorden campagnes doorlopend te vergroten.

Adverteren in het Display Netwerk

Bedrijven gebruiken display advertising om aandacht te genereren voor hun merk of producten. Met meer dan 2 miljoen websites, blogs, Gmail en Youtube weet Google 90% van alle internetgebruikers op de wereld te bereiken. Waarschijnlijk is maar een fractie van deze gebruikers potentieel interessant voor jouw organisatie. Wij helpen je graag met het inrichten van een effectieve display advertising campagne en het aanscherpen van je targeting.

Re-targeting / Remarketing

Een belangrijke vorm van adverteren in het Display Netwerk is Retargeting. Door het plaatsen van een cookie in de browser van jouw website kun je bezoekers  via retargeting nogmaals benaderen.

De bezoeker ziet jouw banner op een andere website uit het Display Netwerk en klikt erop. Vervolgens wordt hij of zei doorgestuurd naar jouw website om alsnog de conversie te laten plaatsvinden. Omdat de bezoeker al eerder interesse heeft getoond is de kans op een aankoop of contactmoment dan ook vele malen groter.

Mobile advertising

Inmiddels wordt ruim de helft van alle zoekopdrachten in Google uitgevoerd op een mobiel apparaat. Het gedrag van gebruikers veranderd dus. Jouw advertentiestrategie moet rekening houden met, of misschien wel toegespitst zijn op de mobiele bezoeker.

Geoptimaliseerde mobiele campagnes

Wij optimaliseren campagnes doorlopend voor mobiele bezoekers om het rendement te blijven verhogen. Heb jij al een mobiele strategie? Dit is het moment om je mobiele strategie vorm te geven.

Videomarketing in Youtube

Dagelijks wordt er meer dan een miljard uur aan video’s bekeken op Youtube. Een bizar aantal. Tevens een ongekend potentieel om je als bedrijf te presenteren met een op maat gemaakte video.

De door ons opgezette videocampagnes hebben inmiddels miljoenen potentiële klanten bereikt via Youtube. Een video produceren hoeft overigens niet duur te zijn. Wil je een professionele video laten maken? Informeer eens bij videoproductiebedrijf Iets Anders.

Facebook adverteren

Met meer dan 2 miljard gebruikers heeft het platform Facebook een enorm bereik. Dit maakt Facebook ook voor veel bedrijven een interessant platform. Meer nog dan bij Google heb je bij Facebook de mogelijkheid om gebruikers zeer specifiek te targeten.

Optimale targeting op Facebook

Omdat ook de advertentiemogelijkheden in Facebook steeds groter worden is het voor adverteerders een uitdaging om de ideale combinatie van targeting en advertentie-varianten te vinden. Wij hebben talloze succesvolle Facebook campagnes voor klanten opgezet en helpen je hier dan ook graag bij.

Meer rendement uit online marketing?

Plan een afspraak met Dion in.

Afspraak maken

Wil je samen met ons een online marketing plan op maat smeden voor jouw bedrijf?

Neem contact op